Наш Центр пропонує заняття з сенсорно-інтегративної терапії для дітей до 5 років і від 5 років та старше.
Сенсорна інтеграція - це здатність сприймати інформацію, що надходить від усіх наших органів чуттів (зору, слуху, дотику, нюху, смаку, рухової чутливості, відчуття положення тіла в просторі), аналізувати її та виробляти відповідну реакцію. Розлад сенсорної інтеграції – це неврологічний стан, при якому дитина нормально сприймає цю інформацію, але мозок неправильно її обробляє.
Ознаки порушення сенсорної інтеграції:
Для кожної дитини складається індивідуальна програма. В результаті проходження курсу покращується сенсорне сприйняття, увага, пам’ять, мислення, мовлення, концентрація, моторика, поведінка.
Заняття орієнтовані на гру і можуть включати в себе використання обладнання, яке сприяє стимуляції тих чи інших почуттів дитини. Застосовуються гойдалки, батути і гірки для стимулювання вестибулярного апарату дитини. Також дитина може грати з різними спеціальними іграшками, контакт з якими викликає тактильні відчуття. Це можуть бути фактурні кубики, мішечки, панелі з кнопками і багато іншого.
Ще один зал сенсорно-інтегративної терапії створений для дітей молодшого шкільного віку та підлітків. Він включає канатний парк (12 канатних маршрутів і 9 сенсорних гойдалок) та динамічну зону. Кожну дитину під час заняття індивідуально супроводжує фахівець.
- надмірна або недостатня чутливість до зорових, тактильних, слухових стимулів, до руху;
- уникнення занять, пов'язані з роботою пальців;
- неправильне використання предметів: олівця, столових приборів, ножиць;
- надчутливість до звуків, до світла;
- труднощі у навчанні письма і читання, складнощі у прийнятті інформації на слух;
- затримка розвитку мови, рухового розвитку;
- труднощі в розрізненні правого та лівого боків
- занадто високий або низький рівень активності (гіперактивність, гіпоактивність);
- хронічна втома, швидка стомлюваність;
- рухова незграбність;
- слабка організація поведінки, відсутність планування;
- відмова від соціальних контактів.
Для кожної дитини складається індивідуальна програма. В результаті проходження курсу покращується сенсорне сприйняття, увага, пам’ять, мислення, мовлення, концентрація, моторика, поведінка.
Заняття орієнтовані на гру і можуть включати в себе використання обладнання, яке сприяє стимуляції тих чи інших почуттів дитини. Застосовуються гойдалки, батути і гірки для стимулювання вестибулярного апарату дитини. Також дитина може грати з різними спеціальними іграшками, контакт з якими викликає тактильні відчуття. Це можуть бути фактурні кубики, мішечки, панелі з кнопками і багато іншого.
Ще один зал сенсорно-інтегративної терапії створений для дітей молодшого шкільного віку та підлітків. Він включає канатний парк (12 канатних маршрутів і 9 сенсорних гойдалок) та динамічну зону. Кожну дитину під час заняття індивідуально супроводжує фахівець.