Мюнхенська функціональна діагностика розвитку (MFDD)

images

Записатися на діагностичне обстеження:
Психолого-педагогічне відділення:
+38 048 760 44 25
Реєстратура:
+38 066 270 03 97
+38 066 270 04 73
+38 048 753 36 58

Мюнхенська функціональна діагностика розвитку (Munich Functional Developmental Diagnosis) - надійний діагностичний інструмент, за допомогою якого оцінюється розвиток дитини в різних функціональних областях - від загальної моторики до соціального розвитку.

Цей діагностичний метод є скринінгом розвитку: він допомагає візуально оцінити рівень затримки та функціонування дитини, демонструє як відображається затримка розвитку на ключових сферах функціонування. МФДР не є психолого-педагогічним методом дослідження, тому не визначає сутність порушення психічного розвитку, не описує структуру дефекту та особливості психічного функціонування дитини. За результатами видається профіль (крива) розвитку та рекомендації.

Мюнхенська функціональна діагностика розвитку створена в Мюнхенському університеті та Інституті соціальної педіатрії. Ця діагностика була розроблена групою фахівців під керівництвом професора, почесного доктора медичних наук Теодора Хельбрюгге у 70-х рр. На підставі його десятирічних наукових досліджень дитячого розвитку були отримані нові знання в області раннього діагностування, ранньої терапії і раннього соціального залучення дітей з обмеженими можливостями.

Дата проведення першої оцінки розвитку в Мюнхенській діагностичній програмі відповідає другому місяцю життя немовляти.
В основі методики - диференційований розподіл психомоторного розвитку на вісім функціональних областей: повзання, сидіння, ходьба, хапання, перцепція, мовлення, розуміння мови, соціальний розвиток.
Методика оцінює сам факт виконання або невиконання завдання дитиною, що зіставляється з віковими нормами.
За результатом дослідження створюється графічний, антропометричний профіль, що зв'язує показники по всіх функціональних областях. При підбитті підсумків проводиться аналіз відхилень.
Затримка в 1 місяць вимагає повторної діагностики після виявлення її причин і корекції, тоді як затримка в 2 місяці вважається критичною, свідчить про наявність патології і вимагає більш глибокого аналізу.
Дана діагностична методика носить скринінговий характер, в ній відсутні значущі показники розвитку, що виділяються вітчизняними психолого-педагогічними методиками, такі як «перша посмішка у відповідь на звернення дорослого», «комплекс пожвавлення» та ін.

PhotoDownPage1
PhotoDownPage2
PhotoDownPage3